Урядом України введено карантин, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу. ????МОЗ рекомендує уникати людних місць та дотримуватись дистанції не менш ніж 1,5 метра від інших людей.

????Оскільки існує загроза поширення вірусу, похід до відділень компанії та Центрів обслуговування клієнтів для отримання послуги – це зайвий ризик, як для клієнтів, так і фахівців, що спілкуються із споживачами газу.

Фото без опису

??Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення вірусу, з 16 березня до 3 квітня 2020 року, всі консультації фахівці Центрів обслуговування здійснюватимуть в телефонному режимі за номерами тел. (0512) 777-104 або (067) 65-70-104. Кількість операторів, які приймають дзвінки, компанія збільшила вдвіччі.

????Прийом клієнтів, яким необхідно відвідати ЦОК або дільницю з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за попереднім записом.

Робота Аварійно – диспетчерської служби 104 та  Центральної диспетчерської продовжується цілодобово без змін.

Роботи інших служб компанії пов’язані з ремонтом, реконструкцією системи  газопостачання,повіркою лічильників тощо, на вищезазначений період частково або повністю призупиняються.

Телефони районних відділень АТ "Миколаївгаз" ви можете знайти на офіційному сайті компанії за посиланням: https://mk.104.ua/…/busi…/id/kontakti-pat-mikolajivgaz-20661