В умовах  реформи  децентралізації держава намагається  розширити   перелік   якісних та доступних послуг до  жителів громад. З метою  роз’яснення інноваційних послуг, які надаються  відділами ДРАЦСів   відбулась зустріч  начальника Новобузького районного відділу  державної реєстрації актів цивільного стану Південного межрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Валентини Павленко з  керівниками структурних підрозділів  виконавчого  комітету Новобузької міської ради.

Участь у зустрічі взяв  міський голова Максим Лагодієнко.

Валентина Олексіївна ознайомила з переліком  послуг, які надаються відділом та повідомила, що з метою створення сприятливих умов для реалізації прав дитини в Україні був  створений проєкт під назвою «єМалятко».  Що ж він в себе включає ?

Фото без опису

Лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати послуги в рамках комплексної послуги «єМалятко»:

  • проведення державної реєстрації народження;
  • реєстрації місця проживання дитини;
  • призначення державної допомоги при народженні дитини;
  • призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
  • внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
  • реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
  • визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
  • внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.
  • Фото без опису

Сьогодні таку послугу можна отримати за однією заявою не тільки у закладі охорони здоров’я, де народилась дитина, а також у відділах державної реєстрації актів цивільного стану та у центрах надання адміністративних послуг, які надають адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

 Також , учасники зустрічі обговорили  робочі моменти  щодо стану справ , що стосувались державної реєстрації  актів цивільного стану  у  нашій  громаді.