З початку березня Міністерство соціальної політики України у співпраці з ГО “Громадський рух “Соціальна єдність” розпочало реалізацію ініціативи спрямованої на полегшення комунікації людей з вадами слуху та представників органів державної влади.

Суть проєкту “Почуй мене” полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг. Під час звернень до Мінсоцполітики за допомогою спеціального застосунку на сайті Міністерства є змога скористатися послугами сурдоперекладача в режимі онлайн і отримувати відповіді на свої запити у вигляді відеолиста. 

Скористатися відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка “Почуй мене”). Звернення оброблятимуться операторами «гарячої лінії» для людей з інвалідністю урядового контактного центру, яка працює за номером 15-39.

Фото без опису

Для оформлення звернення на жестовій мові натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту.

Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.

Яку інформацію ви можете отримати:

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

*****

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю.

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Начальник відділу                                                          Ірина СЯБРЕНКО