Фото без опису

Головне управління Пенсійного фонду України постійно працює над удосконаленням процесу надання субсидій та пільг. Першим кроком стала автоматизація їх призначення. У зв’язку з цим управителям багатоквартирних будинків, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, надавачам комунальних послуг пропонується зареєструватися в електронному кабінеті на офіційному вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Реєстрація потрібна для спрощення процедури призначення субсидій та пільг для всіх учасників процесу.

Завдяки розміщенню всієї необхідної інформації про тарифи на вебпорталі надавачам послуг не треба бути надавати відповідні довідки кожному окремому одержувачу послуг. Отримувачам субсидій не потрібно буде витрачати час на оформлення всіх довідок. Надану на портал інформацію Пенсійний фонд врахує під час підготовки документів на субсидії автоматично.

Після внесення вказаної інформації система призначення субсидій та пільг стане екстериторіальною. У кожного отримувача або надавача послуг буде змога користуватися даними, що містить система, з будь-якої точки України, незалежно від місця проживання.

Листи та сертифікати необхідно надсилати на електронну адресу iaz@kv.pfu.gov.ua

Консультації можна отримати за телефоном: (044)-296-35-43, (044)-546-83-50, окрім часу оголошеної повітряної тривоги.