A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новобузька громада
Миколаївська область, Новобузький район

Адміністративний збір за державну реєстрацію у 2021 році

Адміністративний збір/плата за державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2022 році

Призначення платежу

Розмір

Строк

Сума,

грн

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об'єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв'язку з юридичною особою.

 

0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

740

 

6 годин

740+1490

2 години

740+3720

За державну реєстрацію змін до відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця

0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

250

6 годин

250+500

2 години

250+1240

За надання витягу у паперовій формі

0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

120

За виправлення помилки, допущеної з вини заявника щодо юридичної особи

30% адміністративного збору від 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

220

За виправлення помилки, допущеної з вини заявника щодо фізичної особи-підприємця

30% адміністративного збору від 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

70

 

Якщо відповідно до ч. 4 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» певним особам має надсилатися виписка з ЄДР, розмір адміністративного збору збільшується на добуток 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та кількості таких осіб.

 

 

Розміри адміністративного збору

за державну реєстрацію прав та їх обтяжень, надання інформації

 

 

Адміністративний збір

(з урахуванням виду реєстраційної дії або надання інформації та строків)

2022 рік прожитковий мінімум для працездатних осіб(ПМ)=2481,0 грн на 01.01.22

Код: 22012600

Округлена

сума, грн

За державну реєстрацію права власності

(не в результаті вчинення нотаріальної дії)

 

у строк, що не перевищує 5 робочих днів

 

0,1

ПМ

248,10

250,00

 

у строк 2 робочі дні

1

ПМ

(2481,00 грн)

 

2480,00

 

у строк 1 робочий день

2

ПМ

(4962,00 грн)

 

4960,00

 

у строк 2 години

 

5

ПМ

(12405,00 грн)

 

12410,00

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки),

(не в результаті вчинення нотаріальної дії)

у строк, що не перевищує 5 робочих днів

0,05

ПМ

(124,05 грн)

120,00

 

у строк 2 робочі дні

0,5

ПМ

(1240,5 грн)

 

1240,00

 

у строк 1 робочий день

1

ПМ

(2481,00 грн)

 

2480,00

 

у строк 2 години

 

2,5

ПМ

(6202,0 грн)

 

6200,00

За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки

(не в результаті вчинення нотаріальної дії)

у строк, що не перевищує 2 робочих днів

0,05

ПМ

(124,05 грн)

120,0

За внесення змін до записів Державного реєстру прав, що передбачено ст. 26 Закону (поза процедурою державної реєстрації прав), у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав

0,04

ПМ

(99,24 грн)

100,0

 

 

 

 

За отримання інформації з Державного реєстру прав, у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав

(ПАПЕРОВА ФОРМА)

0,025

ПМ

(62,025 грн)

60,00

 

 

 

 

За отримання інформації з Державного реєстру прав, у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав

(ЕЛЕКТРОННА ФОРМА)

0,0125

ПМ

(31,0125 грн)

30,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткова інформація

до таблиці щодо правильного визначення

розміру адміністративного збору

 

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (надалі в Законі державна реєстрація прав)- офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припиненняречових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (пп.1 ч.1 ст.2 Закону України  “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, далі - Закон).

Згідно з ч. 4 ст. 19 Закону строк, визначений у днях, обраховується з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав. Строк, визначений у годинах, обраховується з часу реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

Відповідно до ч. 7 ст. 34 Закону адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому Законом на 1 січня календарного року, в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округлюється до найближчих 10 гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.

Адміністративний збірсправляєтьсяза одну надану послугу у сфері державної реєстрації прав.

У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав одночасно усім співвласникам нерухомого майна адміністративний збір справляється один раз у повному обсязі.

У разі якщо державна реєстрація права власності або інших речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені ст. 19 Закону (реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) – у строк, що не перевищує 5 робочих днів, державна реєстрація обтяжень, іпотек речових прав – у строк, що не перевищує 2 робочих днів), особи, визначені п.п. 1-9 ч. 8 ст. 34 Закону, не звільняються від сплати адміністративного збору.

Адміністративний збір не справляєтьсяза внесення змін до записів Державного реєстру прав, пов’язаних із приведенням у відповідність до законів України у строк, визначений цими законами (абз.12 ч.8 ст.34 Закону).

Згідно з п.3 ст. 35 Закону фінансове забезпечення приватних нотаріусів та акредитованих суб’єктів здійснюється за рахунок 60 відсотків коштів адміністративного збору, що залишається у приватних нотаріусів або акредитованих суб’єктів, які здійснили державну реєстрацію прав.  Перерахування 40 відсотків коштів адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав здійснюється в установленому законодавством порядку.

Адміністративний збір за надання інформації/витягу (за заявою осіб в порядку ст. 32 Закону) та адміністративний збір за внесення записів до Державного реєстру прав, змін до них та їх скасування (поза процедурою державної реєстрації в порядку ст. 26 Закону), не пов'язаний з державною реєстрацію прав, а тому зазначений адміністративний збір сплачується в повному обсязі до бюджету (розщеплення збору на 60% та 40 % не відбувається).

Розмір плати (адміністративний збір) за надання інформації з Державного реєстру прав передбачено п. 6 ст. 34 Закону. Даною нормою визначено розмір адміністративного збору лише за отримання інформації/витягу в паперовій формі з Державного реєстру прав у порядку, передбаченому ст. 32 Закону. Статтею 32 Закону встановлено, що надання інформації з Державного реєстру прав здійснюється на підставі Порядку надання інформації з Державного реєстру прав, який визначається Кабінетом Міністрів України. Згаданим Порядком, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. №1127, передбачено, що він не поширюється на надання інформації з державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Згідно з ст. 18 Закону формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав є одним із завершальних етапів порядку державної реєстрації прав. Даний витяг формується за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав (ст.21 Закону). Норма, яка передбачала, що розмір плати за надання інформації з Державного реєстру прав та порядок її використання встановлюються Кабінетом Міністрів України вилучена з чинної редакції ст. 34 Закону.

Част. 5 статті 11 Закону України "Про адміністративні послуги" передбачає, що плата за надання адміністративної послуги (адміністративний збір) вноситься суб’єктом звернення одноразово за весь комплекс дій та рішень суб’єкта надання адміністративних послуг, необхідних для отримання адміністративної послуги (включаючи вартість бланків, експертиз, здійснюваних суб’єктом надання адміністративної послуги, отримання витягів з реєстрів тощо).

Враховуючи вищенаведене, Закон не передбачає окремого розміру плати/адміністративного збору за витяг, який реєстратор формує за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав. Такий витяг є результатом наданої адміністративної послуги і входить у вартість сплаченого адміністративного збору за державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

Правила округлення чисел: http://www.for6cl.uznateshe.ru/kak-okruglit-chislo-do-celogo/

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь