Порушення у сфері ціноутворення на комунальні послуги

продовжуються. Кричущі факти. У вас неправильні тарифи? Звертайтесь!

 

Ключовим питанням довіри споживачів комунальних послуг є обґрунтовані та прозорі тарифи на такі послуги.

Нагадуємо, Урядом поновлено позапланові перевірки у сфері надання житлово-комунальних послуг   (послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами) за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.  

Відповідно до чинного законодавства однією із підстав проведення позапланової перевірки є звернення споживачів, звернення посадових осіб органів місцевого самоврядування про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства

 

Шановні громадяни, якщо у вас виникають сумніви в правильності розрахунків тарифів на комунальні послуги та їх застосуванні, пропонуємо звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області зручним для вас способом: 

  • за адресою: пр-т Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003 (нарочно або поштовим відправленням)

  • на електронну пошту (скановану копію або фотокопію звернення)

     e-mail: dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua

  • заповнити електронну форму для надсилання звернень громадян, яка доступна на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області: https://dpssmk.gov.ua/elektronne-zvernennia-hromadian/ 

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївській області задля недопущення перевищення регульованих цін/тарифів на комунальні послуги, лікарські засоби, продукти харчування тощо буде вжито усіх вичерпних заходів. 

 Фото без опису