Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області інформує:

Фото без опису

Нещодавно Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання повідомлень про виплату коштів страхувальниками застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/

 Користувачам – страхувальникам, які зареєструвалися на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку:

  • переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
  •  сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до підсистеми ЕРЛН.

 Для цього необхідно:

  • в розділі «ЗАЯВА-РОЗРАХУНОК» на порталі пфу обрати необхідну «заяву[1]розрахунок»;
  •  натиснути кнопку «СТВОРИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ»;
  •   в повідомленні за необхідності відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
  •   внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
  •   після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
  •  ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ;
  •  в розділі «ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ» переглянути повідомлення та його статус.

Нагадуємо страхувальникам, що після отримання коштів за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно у встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам  коштів та протягом місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення встановленої форми про проведення таких виплат.

Зверніть увагу!

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.