В Україні, як і в усьому світі, економічний розвиток громад напряму залежить від діяльності малого та середнього бізнесу, який сплачує податки у місцеві бюджети. Але нині, коли через карантин зачинені усі ринки, невеликі фермерські господарства та сімейні кооперативи не мають можливості збувати власну продукцію, а значить - отримувати прибутки і платити податки.

Фото без опису

15 квітня 2020 року стартував проєкт «Відкритий ринок» - соціальна онлайн платформа для підтримки невеликих сільгосппідприємств.

Ініціатори проєкту -  громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” у партнерстві з Асоціацією міст України

 Проєкт «Відкритий ринок» покликаний допомогти їм знайти своїх покупців, які у свою чергу отримують можливість придбати якісні свіжі продукти. По суті, ця платформа переводить ринок в онлайн. І це - тренд, адже сьогодні в онлайн працює уся країна. Можливо, що проєкт існуватиме та розвиватиметься і в подальшому, коли минуть важкі часи, адже ми усі знаємо, що майбутнє за сучасними технологіями.

«Відкритий ринок» - це майданчик, на якому зможуть зустрітись без посередників виробники сільськогосподарської продукції та її споживачі. Він задуманий як відповідь на виклик епідемії COVID-19 та її наслідків. Багато селян сьогодні опинилися у складній ситуації, не маючи можливості реалізувати власновирощену продукцію на ринках та ярмарках України. Водночас, мешканці міст і селищ вимушені купувати фрукти, овочі, м'ясо, молоко та іншу продукцію виключно в магазинах та супермаркетах.

Проєкт “Відкритий ринок” не є комерційним, а виключно соціальним, тому не передбачає жодної системи оплати. Проєкт є всеукраїнським, проте, споживачі зможуть знайти продукцію у своїй області після того, як в ній зареєструється перший виробник.

На спеціальному інтерактивному сайті https://rynok.in.ua/ фермери з усієї України зможуть розмістити інформацію про власну продукцію, а споживачі легко її знайти. Проєкт некомерційний, тому користування платформою є безкоштовним.