Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області  інформує:

 

З 1 січня2023рокунабулачинностіоновленаредакціяЗаконуУкраїни «Прозагальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якоїуповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадкуна виробництвівизначено Пенсійний фонд України.

Для отримання фінансування по лікарняних відПенсійного фонду Українироботодавцю, як і раніше, необхідно податизаяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти. 

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною. Умови здійснення виплатза лікарнянимипрацівникам також не змінились. Оплата лікарняних здійснюється роботодавцем, як це було і раніше – 5 днів за рахунок власних коштів, починаючи з шостого дня – за рахунок страхових коштів. А у випадкулікарняних внаслідок нещасного випадку на виробництві– з 18 днянепрацездатності. 

При цьому, Закон скоротивчас, протягом якого роботодавцям за поданими заявами-розрахунками мають надходити страхові кошти для виплати лікарняних від Пенсійного фонду України. Якщо раніше Фонд соціального страхування України (ФССУ) перераховував кошти роботодавцям протягом 10 - ти днів після надходження заяви-розрахунку, то Пенсійний фонд України має здійснювати таке фінансування протягом 3-х днів після надходження заяви - розрахунку.

Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня2023року подається до Пенсійного фонду України через особистий електроннийкабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.

Функціонал пункту меню «Заяви - розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно визначених критеріїв: період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.

Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. 

В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.

Важливо!

  • Для поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків, максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку обмежено до 200 штук.
  • Для уникненняпомилок, при заповненні заяви-розрахункувикористання лапок у назвісуб’єктагосподарювання не допускається.
  • Роботодавцям, для поданнязаяв-розрахунків, не потрібноукладати з Пенсійним фондом Українидоговір про визнання КЕП , як цебулопередбаченораніше у взаємовідносинахіз ФССУ.
  • Роботодавці, які з певних причин не можутькористуватисьелектроннимкабінетом на вебпорталіелектроннихпослугПенсійного фонду України, можутьскластизаяву-розрахунок в паперовійформі та подати її до будь-якогосервісного центру Пенсійного фонду України
  • Фото без опису